Tänk vad det är roligt att sticka barnkläder och så fort det går!
Garnet fick jag från "Made by mama" för ganska länge sedan och nu har jag äntligen stickat av det. Det finns ännu mer garn så det är bara att tänka ut något nytt projekt.
Vi har så härliga dagar nu, riktig svensk sommar. Solen strålar från en klarblå himmel och det är så där lagom varmt. Jag tycker om när sommaren bjuder på sköna, inte för varma dagar. Då kan jag njuta och bara vara.
Kram till er alla! //BiZen