onsdag 7 april 2010

VÅRTRÖTT ELLER NÅT ANNAT?

Här händer det inte mycket på handarbetsfronten. Stickar sakta vidare på min kofta dom stunder jag tycker att jag har tid och lust. Har även ritat upp ett monogram på ett örngott som ska broderas och sys, men det är ingen brådska. Det ska bli en present vid midsommar.

Påsken förflöt med god mat och trevligt umgänge, solen sken på oss och vi hittade tussilago på promenaden.
Har ofrivilligt fått byta jobb och det tar all min energi just nu. Att lära en massa nytt är både intressant, roligt och tröttande. Känner mig så trött, så trött efter ett par arbetspass och måste sova mer än vanligt. Tur att vi går ljusare tider till mötes.
Alla ni andra är så kreativa och det är spännande se vad ni gör så jag är inne och kikar på era bloggar. Någon gång framöver har jag nog också något nytt att visa men just nu nöjer jag mig med att titta runt hos er andra.
Ha en fortsatt härlig vårvecka och kram till er alla!
//BiZen

4 kommentarer:

  1. och jag som tycker du är så inspirerande och kreativ!

    Låter som om du skall ta hand om dig, det är lätt att bli trött av ett nytt jobb och är det dessutom inte helt frivilligt så blir det ju än jobbigare. Hoppas att det kommer bli bättre!
    Många goa hälsningar

    SvaraRadera
  2. Byta jobb och börja på ett nytt tar alltid pusten ur en de första veckorna. Det är bara att njuta fritiden och göra det du vill, inte det du tycker du måste. Ibland är det faktiskt skönt och sunt att inte göra en världens ting :)

    SvaraRadera
  3. jag är också lite trött, pluggar heltid och har ite lust för nåt annat, men saknar mina galna kreativa tider, vill tbx igen! kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Det är inte alltid man har tid, ork och motivation att pyssla med olika handarbetsprojekt. Ibland måste man ta sig tid att bara vara också :)
    Gillar att kika in här ändå!

    SvaraRadera