måndag 15 november 2010

MINISJAL


Har ont i halsen igen och näsan rinner. Det är min tredje förkylning efter semestern och det börjar kännas ganska trist att inte få vara frisk. Ute regnar det och dagen har varit väldigt mörk. Trots det gillar jag den här årstiden. Snart, snart får vi ta fram ljusstakar och adventsstjärnor och lysa upp tillvaron.

En sjal modell mindre har jag stickat som julklapp. Ska ge till en liten tjej.
Modellen och mönstret är detsamma som den rosa i tidigare inlägg. Enkel att göra och det fodras inte så mycket tankeverksamhet.

Tänd ett ljus och ha det skönt! //BiZen

8 kommentarer:

  1. Så himla söt! undrar hur du hinner med allt!

    SvaraRadera
  2. Gillar din minisjal!! Egentligen gör man väl alla sjalar lite väl stora och invecklade. Oftast så har då jag min lite synlig innanför jackan.
    Ha en fin kväll!!
    /Annica

    SvaraRadera
  3. söt liten sjal :) krya på deg och ta hand om deg..

    SvaraRadera
  4. Hoppas detta är sista förkylningen på flera år för dig! Det är så trist att bara vara sjuk!

    SvaraRadera
  5. krya på dig. Du har vunnit på min blogg,
    www.grytlappen.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Ni är så lustiga ni vana hantverkare: allt är lätt men jag säger NOT. Men jag hoppas lära mig däremot.

    SvaraRadera
  7. Krya på dig tankar. Fin sjal.

    SvaraRadera