torsdag 4 november 2010

JAG HAR SYTT OCH SKICKAT PAKET





Jag sydde en kasse i starka färger till Inger, min Mixa&Matcha-byteskompis.
Kassen är min vanliga modell och storlek,fodrad och med flera fickor.
Sydde även ett stickfodral till henne så hon kan ha sina strumpstickor samlade.
Förutom det fick hon två olika sockgarner, doftljus och choklad.

Det är så roligt med "Stickameras" byten så nu väntar jag bara på nästa.

Ser fram emot en ledig helg som börjar redan i kväll.
Ha det gott! //BiZen

6 kommentarer:

  1. Vilken fin väska... i så fina färger.Säkert lika välsydd som den jag fick av dig via stickamera`s stickpåsebyte.
    Monica

    SvaraRadera
  2. Du syr så fina kassar. Det kan man aldrig få för många av. Jag hör till dem som har med tygkasse när jag handlar. Tjänar in många kronor på det om året.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du vill vara med och tävla inne hos mig, på så vis hittade jag ju din trevliga blogg också.

    Trevlig helg på dig.

    Kram

    SvaraRadera
  4. VIlka fina grejor du gjort! Ser också fram emot en ledighelg som redan har börjat!

    SvaraRadera
  5. Vilken lycka att få det paketet med posten!!

    Roligt att du är med i min utlottning.

    Kram skogsflickan

    SvaraRadera
  6. Ja, det var ett riktigt toppenpaket:o)

    SvaraRadera