fredag 12 februari 2010

JULIA-VANTAR












Eftersom kylan fortsätter och snön ligger kvar behöver jag fler varma, sköna ullvantar. Det här garnet som heter JULIA har legat i lådan och väntat på att få bli något varmt och skönt. Jag tycker färgen är vacker och lätt att hitta om jag tappar den i snön. Hade ingen beskrivning så det blev en enkel variant med en fläta. Extra glad är jag över att jag lyckades få vantarna nästan lika i randningen.

Har fått namn och adress till min byteskompis i Garn&Te-swap så nu är det bara att åka ut och leta garn som kan passa och te som är gott.

Till er alla som tittar in till mig önskar jag en trevlig helg! //BiZen

4 kommentarer:

  1. oj vad fina! nästan lika randiga? de är PERFEKTA!vi hörs snart med bättre tur med posten, jag är på G att vara klar, lite té till en te äslkare kan medfölja. kram och varmare dagar önskar.

    SvaraRadera
  2. Å, så fargeglade og fine votter!

    SvaraRadera
  3. Vilka gladrandiga vantar du stickat. Jättefina.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Sá fina. jag skulle vilja kunna sticka. Men det fár bli vid ett annat tillfálle, just nu tänker jag bara pá mormorsrutor

    SvaraRadera