måndag 23 november 2009

UGGLEVANTAR



Det här garnet fick jag från Maria i Garn&Choklad-bytet. Nu har det blivit ett par vantar med ugglor på. Garnet räcker till ännu ett par vantar, men jag har inte bestämt hur dom ska se ut. Efter att jag fotat garnet och chokladen som jag fick, kom ännu ett paket från Maria med två nystan sockgarn i grönt och turkos. Jättefina färger och flerfärgat garn som jag gillar.
Dagarna blir mörkare och mörkare snart hinner det inte bli ljust på hela dagen. Ser fram emot helgen då det är första advent och vi får ta fram stjärnor och ljusstakar. Älskar verkligen den tiden, veckorna före jul med många ljus, stjärnor, julklappsinslagning, att skriva julkort, baka saffransbröd och allt annat som hör till. Till er alla...ha en fantastisk advent! //BiZen

6 kommentarer:

  1. Tycker de är alltså otroliga, och så undrar jag om du har nån mönster eller som jag misstänker: kommer allt ur från din kreativa huvudet. jag stickar inte, men kan tänka att det med uglan måste vara svårt, eller hur? du är en troll!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Gillar verkligen dina ugglevantar. Snygg färg också.
    Ha det gott. Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. jahaaaaaaaaaaa, jo, men det här är nåt jag vad säkert, kommer ur från huvudet!, en sånt underbar kreativ och full med idéer vill jag ha! DU är otrolig begåvad, du vet att jag är en dina största fan, och så hedrar jag med det. Jag tror jag vill ha ha en sånt par vantar, har en helt paket med garn som inte används hemma. vad säger du?. kram!

    SvaraRadera
  4. hihi, forlåt mitt svenska! Yes, jag vill ha ett par vantar med uglan på, det skittar vilken färgen, jag ska skicka till dig alla mina garn för jag använder inte dem, det är det jag menar, men vantarna får du göra i det garn du har mest och du känner för. capicci? kram!

    SvaraRadera