måndag 26 oktober 2009

KOFTAN ÄR KLAR



Äntligen har jag sytt knappar i den vita ullkoftan som legat färdig ett tag. Jag har massor med knappar men ofta när jag sytt eller stickat något som ska ha knappar hittar jag inga som passar. Nu tog jag i alla fall några vita som får duga. Koftan passar till en 3-åring.
Har anmält mig till ett byte igen och fick min byteskompis i dag. Jag ska skicka garn och te till någon i Norge. Hon har inga önskemål om färger och ingen blogg så det blir fritt fram att använda min fantasi. Få se vad det kan bli.....
Ha det gott nu! //BiZen

7 kommentarer:

  1. Hei, tusen takk for kommentar på bloggen min, jeg liker din blogg og legger meg til som følger..

    SvaraRadera
  2. Hej! Roligt att du vill vara med och tävla hos mej.
    Koftan är så fin tycker jag.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken jättefin kofta du stickat! Jag gillade även de rosa (lovikka)vantarna, de är jättesöta!
    Hälsningar Blenda

    SvaraRadera
  4. Så fin kofta, och mönster. Kommer att passa en liten prinsessa perfekt :)

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
    Assi

    SvaraRadera
  6. Vilekn fin kofta. Du stickar så fina saker så jag blir riktigt sugen att plocka fram stickorna igen.

    SvaraRadera