torsdag 8 oktober 2009

PAKET PÅ POSTEN OCH VACKRA HÖSTLÖV













Mitt paket i Garn&Chokladbytet på Stickamera kom för ett tag sedan och det såg ut så här. Det var Maria i Visby som skickade det till mig. Chokladen var underbart god och så spännande med salt i den ena! Det kanske låter konstigt men den var helt i min smak och roligt att prova något nytt. Garnet kommer jag att göra vantar av, tror jag, det kan ju hända att jag får nån annan ide innan det är dags att ta itu med det.
Jag har varit upptagen med att göra julklappar och kan inte visa vad det är förrän efter jul. Min väninna som ska få det brukar titta in här då och då, så det vore ju synd om hon får veta vad som finns i paketen.
Några vackra höstlöv mot en härligt blå himmel............ha en fortsatt underbar höst, tänd några ljus och känn hur rofyllt det blir. //BiZen

3 kommentarer:

  1. Lindt choklad är jättegod, jag åt den hela tiden när vi bodde i Schweiz, den finns ju med så många smaker också. Man glömmer ibland att känta personer går in på besök ja, men du får ta bilderna nu och visa efter jul då. Vackert höstfoto :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Visst kan det vara gott att smaka sådan choklad som man inte brukar äta. Fint garn. Du får visa oss julklapparna efter jul.
    Ha en mysig kväll och en skön fredag.
    Kramar till dej.
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. bra! stickning med choklad stimulerar hjärnan, hehe

    SvaraRadera