Får jag presentera lilla Lisa?
Hon är stickad i ljusrosa garn och har fått vita, virkade byxor och en stickad klänning med virkad överdel. Riktigt söt blev hon, tycker jag!
Men jag nästan skäms när jag inte skrivit ens minsta lilla inlägg på hela april månad. Tiden springer iväg och det grönskar och växer så det knakar.Ögonen kliar och näsan rinner…..
I dag regnar det, ett skönt och välkommet regn så att marken och träden och buskarna blir ännu grönare och snart är sommaren här.
Förbereder inför helgen då vi ska på dop. Lisa ska följa med och bli en av presenterna.
Ha det skönt och fint alla ni där ute som tittar in till mig!
Vårkramar! //BiZen