torsdag 25 augusti 2011

SOMMARMINNEN OCH STICKNING

Så här såg det ofta ut hos mig i somras ute på landet.
Gammal "baden-baden", tidning och stickning. Skön avkoppling precis som det ska vara under semestern.
Har påbörjat en massa stickprojekt, blivit missnöjd och repat upp. Så har det varit hela sommaren, vet inte vad som hänt. Garnet räcker ju längre förstås men det är ju roligt om det blir ett resultat någon gång också.
Det som ligger i stolen är en påbörjat babykofta och den blev klar (efter att jag repat upp den en gång) och är nu blockad. Stickade ett par sockor till också, men jag vet inte om jag är så nöjd precis......
Har jag blivit extra kräsen eller?
I dag repade jag upp ett stort projekt som jag började med i vintras och som aldrig kommer bli klart. Det skulle bli en poncho men får nog bli några mindre saker framöver.
Tack alla som skriver kommentarer hos mig! Jag skriver till er också men det går inte att publicera.
Kramizar till alla er som är så duktiga, det är så roligt att titta in hos er!
//Bizen

5 kommentarer:

  1. Jo, nu gäller det att njuta av sommaren i efterhand, liksom. Minnas och må bra av det!

    SvaraRadera
  2. jag kämpar också med kommentarerna hos blogger, man får skriva anonymt så funkar det, ha det gott mvh Sunnasblogg

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Så roligt att du vill delta i min utlottning! Så hittade jag din blogg ocks. Har aldrig råkat på den förut så nu måste jag lite se mig omkring:)H. Tilda

    SvaraRadera
  4. Välkommen efter, sån har jag haft det länge, repa upp, börja på nytt.. men en dag blir det väl bra. Men jag tror du är lite kräsen för det är otroligt hög standard på det du gör :)

    SvaraRadera