lördag 16 juli 2011

LIVET ÄR HÄRLIGT!




Dagen i dag är det bästa dagen! Den allra första lediga dagen på min semester.
Oh, vad jag njuter och har det skönt. Knappt 20 grader,måsarna skriker, vinden leker i trädens löv och jag får "bara vara".
Så här ska jag ha det fyra veckor framåt.
Nja, det var väl att ta i, de blir säkert utflykter och annat mellan varven. Men skönt ska jag ha det och slippa passa tider och annat.
Nu blir det stickning i en skön stol här ute och till kvällen kommer grillen att tändas.

Ha en skön helg ni också!

Kramizar! //BiZen

7 kommentarer:

  1. Visst är det underbart med semester!!....och måsarna :)) Härliga bilder!!
    Ha en fin kväll och lycka till med grillen :))

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du får en underbart skön semester, som blir precis så härlig som du önskar dej. Så fina bilder. Vilket fint fodral till mobilen du virkat.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vissa dagar är verkligen värda att minnas fram i oktober! :-)
    Hoppas du får en härlig semester att njuta av!

    SvaraRadera
  4. Första dagen är helt fantaastisk! Själv är jag nu inne på sista dagen! Ha en underbar semester!
    Miastickar

    SvaraRadera
  5. njut av semestern nu..o bara va.. härliga bilder..Jag njuter oxå fast vi inte har semester från djuren..dottern med fam ska va här ännu i 10 dagar o då följer jag med tillbaka..så då får jag semester en några dagar.

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du har sköna dagar..... det är ju så härligt att ha lediga dagar! Jag började virka mormorsrutor igår.... oh, vad jag kopplar av och tänker bra då! MEN jag har en liten överraskning inne hos mig till dig............. vad sägs om en vunnen lavendelstav????? Skicka mig ett mail med namn o adress så kommer den på posten! Önskar dig fortsatta härliga dagar! Kram fr C

    SvaraRadera
  7. Klart att du ska testa tvåändsstickning. Jag stickar också mest med knitpro men jag tror att de är för "mjuka" för tvåändsstickning.

    SvaraRadera