torsdag 26 maj 2011

ISTICKAD HÄL


Hej på er alla!

Nu är jag här igen och det var verkligen länge sedan jag skrev något på Bloggen.
Men jag finns kvar trots att jag varken skrivit eller visat några bilder.

Det blir inte mycket stickat, virkat eller sytt nu för tiden men ett litet projekt har jag på gång.
Det finns en massa sätt att sticka hälar och jag ska lära mig istickat häl på dom här sockorna.

Det grönskar för fullt och växer så det knakar. Allt går så fort veckorna fram till midsommar. Nu gäller det att vara ute och uppleva allt som naturen bjuder oss på.

Jag tittar som alltid in till er andra och beundrar det ni gör. Är inte helt borta från bloggvärlden för att jag inte själv skriver här.

Ha en finfin och skön fortsatt vecka!

Kram! //BiZen

2 kommentarer:

  1. Hej! Tittar in för att önska dej en riktigt skön och mysig helg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ha en fin vecka du också!
    Miastickar

    SvaraRadera