torsdag 19 juli 2012

I SOMMARENS SOLIGA DAGAR……

xperia 003

Mina projekt att sy och sticka verkar gå med snigelfart. Jag har faktiskt stickat både små ullsockor och en sjal i ull men dom ligger där så fint hopknölade och oblockade. Inte finns dom på nåt foto heller.

Har börjat sy en nesessär men den blir inte alls som jag vill. Har fått göra om flera gånger så vi får se framöver hur det utvecklar sig. Nåt blir det väl får vi hoppas.

xperia 028Nedräkningen inför semestern är igång….6 arbetsdagar kvar!!!!

Kramar! //BiZen

2 kommentarer:

  1. Va fin din klematis Multi blue är.. min har inga knoppar ännu.. Läste på ett ställe att den blommar på fjolårsrankor..o sen på årsskotten.. o min är årskotten..så jag får väl vänta.Här går oxå allt handarbete i snigeltakt.. det är så mycket jobb ute just nu så då blir "allt annat lidande"... ha en skön semester sen.

    SvaraRadera
  2. Hej :)
    Är ute på en blogg promenad i regnvädret….
    Lovar att jag tar av mig de blöta skorna när jag kikar omkring hos dig :)
    Trevlig blogg….
    vänliga hälsningar från en annan BiZ

    SvaraRadera