onsdag 13 oktober 2010

EN VANLIG OKTOBERDAG


Det händer inte så mycket hemma hos mig.
Stickar lite på koftan och som omväxling stickar jag lite på ett par sockor.

Jag har blivit förkyld igen och har en envis hosta. Kan i alla fall åka till arbetet men nätterna känns jobbiga när hostanfallen avlöser varandra.

I dag har jag beställt en "Tantkalender" som en medbloggare gav tips om.
Det ska bli spännande att få se vad den innehåller. Känns som ett tema riktat till mig!

Ha en fin oktoberonsdag!//BiZen

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken fin blogg du har! Måste bevakas, för här vill jag gärna titta in igen... :)

    Ha en bra dag!
    /Hedvig

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad bra med en liten påminnelse om tantkalendern. Har precis glömt bort den, men har beställt den nu också.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera