onsdag 15 september 2010

JAG BLIR SÅ GLAD!!!!!



Om någon undrar vart jag tagit vägen så finns jag här fortfarande. Det har bara inte blivit av att skriva något, men jag har gått in dagligen och läst era bloggar. Ni ger mig massor av glädje och inspiration. Tack allesammans!

Extra glad är jag för dom två utmärkelser som jag fått från "Mia stickar" och "Handarbetskorgen". Tusen tack till er båda, det är så roligt att ni vill titta in till mig och ge mig en award dessutom!

Nu följer ju en liten prestation med awarden, att berätta sju saker om sig själv.
Ska fösöka tänka ut något.................

1 Gillar hösten bäst av alla årstider.
2 Vill ha varm mat året om.
3 Har för många kilo men mår bra och trivs med mig själv.
4 Tycker om att vara hemma.
5 Har köpt färdigsydda gardiner en enda gång.
6 Tycker det är roligt att ge presenter.
7 Jag önskar att jag kunde måla akvarell.

Sänder awarden vidare till alla härliga bloggare som tittar in till mig. Ni är underbara och jag vill att den som känner sig manad tar emot den och för den vidare.

Höstkramar till er alla! //BiZen

2 kommentarer:

  1. Grattis till awarden. Du är värd den. Det är alltid lika roligt att besöka din blogg.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Så postivt, det låter som du har det bra, det skiner igenom. Akvarell är inte så svårt, det är bara att börja, det viktigaste är att ha kul, måla sätter en i trans nästan, försök! Resultatet är inte alltid det viktigaste, det är själva processen som är bäst. Grattis till awarden :)

    SvaraRadera