tisdag 6 juli 2010

MIN NYA LEKSAK


Tänk vad det är lätt att handla nu för tiden. Bara ett litet "klick" så kommer varorna hem.
Ja, det är vad jag gjort i dag. Har kollat runt på nätet, jämfört och funderat, vad vill jag ha, vad känns viktigt osv. Att jag vill ha en ny kamera, det visste jag. Men så svårt att veta vilken. Efter åtskillig tid vid datorn, när regnet smattrar på taket och dagen är som gjord för att sitta här, har jag äntligen bestämt mig.
Min nya, fina leksak som har två objektiv och ska ge mig underbara bilder framöver. Å, vad jag längtar, hoppas den dyker upp snart, snart.......
Ljumma sommarkramar! //BiZen

4 kommentarer:

  1. Tänk vad mycket fina bilder vi kommer att få se här på din blogg. Grattis till ditt köp.
    Ha det gott.
    Kramen Birgitta

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Du kommer nog inte att ångra ditt köp.

    SvaraRadera
  3. Visst är det svårt att välja kamera, alla är ju bra. Jag köote själv tillslut en sony förra året och jag ångrar mig inte. En kanon kamera att använda som ger många fina fotografier. Skall bli kul att se dem i framtiden på din fina blogg!

    SvaraRadera
  4. Kamera, helkul, två objektiver, är det ena ett macro då? Jag har blivit helt tokig i att ta bilder, men tyvärr så måste jag nog ta många, massor till innan dom blir speciellt fina.. Grattis :)

    SvaraRadera