torsdag 7 maj 2009

MAJ MÅNAD=GULLVIVOR


För mig förknippas maj månad med gullvivor, men på senare år har gullvivorna kommit tidigare och tidigare. I alla fall är det bevis på att snart kommer sommaren och värmen. Allting knoppas och växer med otrolig kraft just nu, men det går alldeles för fort egentligen. Man hinner inte med, för varje dag har det hänt något nytt ute i naturen.Det gäller att stanna upp och njuta av stunden här och nu.
Har anmält mig till en ny rolig Swap hos "Stickamera". Jag ska skicka 200 g restgarner till någon swapkompis och får i gengäld lika mycket restgarner från någon annan. Det blir alltid en massa garner över och det är ju en jättefin och kul ide att byta bort det mot annat garn. Spännande också att vänta paket och bli överraskad!//BiZen

1 kommentar:

  1. Flitiga Händer tackar för Din blogg på mina för Ditt omdöme om min blogg Lägger in din blogg bland mina favoriter så jag hittar tillbaka Ha det bra

    SvaraRadera