lördag 7 mars 2009

SWAP IGEN




I"Stickameras Garn&Te3-byte" bytte dessa paket ägare.
Jag fick ett underbart,fint sockgarn, gott te, miniask med jättegod choklad och en pysseltidning från Camilla. Gillar både korsord och sudoku så tidningen har kommit till användning.
Avnjutit te och choklad och försökt hitta ett nytt och roligt sockmönster. Alla andra stickar så fina sockor i fantastiska mönster så jag vill också ha så där fina sockor.Får leta vidare......
Det andra paketet skickade jag till Tina. Har precis varit inne på hennes Blogg och läst att hon blev nöjd. Hon hade inga önskemål om färg på garnet så jag fick själv hitta på vad hennes paket skulle innehålla. Förutom garn skickade jag med te förstås, en pocketbok och en kylskåpsmagnet med texten "Lycklig är den som inte sörjer vad hon saknar utan gläd åt vad hon har" Tycker det är tänkvärda ord!//BiZen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar